Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie w sklepie coffeecats.pl
  • Znajdź produkt, który chcesz kupić
  • Dodaj go do koszyka
  • Jeżeli chcesz kontynuować zakupy, dodawaj kolejne produkty do koszyka
  • Jeżeli chcesz sfinalizować zamówienie wybierz Zamówienie po dodaniu produktu do koszyka lub przejdź do koszyka i kliknij Przejdź do płatności
  • W podsumowaniu wprowadź swoje dane, wybierz metodę dostawy oraz płatności
  • Sfinalizuj zakup opłacając zamówienie
Czy mogę edytować złożone zamówienie?

Niestety nie. Po opłaceniu zamówienia nie będzie możliwości jego edycji.

Jak sprawdzić historię zamówień?

Przejdź do zakładki Moje Konto. Tam możesz zobaczyć wszystkie zamówienia złożone w sklepie coffeecats.pl

Czy otrzymam fakturę do zamówienia?

Podczas składania zamówienia możesz wybrać czy chcesz otrzymać fakturę vat za zamówienie. Wystarczy zaznaczyć właściwe pole i uzupełnić dane firmy.

"Wkrótce dostępne" - jak dowiedzieć się o dostępności towrów?

Jeżeli chcesz zapytać o dostępność produktu skontaktuj się z obsługą sklepu. Możesz zadzwonić pod numer +48 817 285 149 lub wysłać wiadomość email na adres sklep@coffeecats.pl

Jak zapłacić za zamówienie?

Zamówienie możesz opłacić na klika sposobów. Operatorem płatności sklepu coffeecats.pl jest PayPro S.A. (Przelewy24). 

Dostępne metody płatności:

  • Blik
  • Karta VISA
  • Karta MasterCard
  • ApplePay
  • GooglePay
  • Przelewy bankowe online
  • Płatność przy odbiorze
Kiedy księgowana jest płatność?

W przypadku płatności elektronicznej Przelewy24 płatność księgowana jest w ciągu kilku minut.

Jaki jest czas dostawy produktów?

Wszystkie zamówienia składane od poniedziałku do piątku do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia. Czas dostawy to 1-2 dni robocze.

Jak śledzić przesyłkę?

W chwili wysłania towaru otrzymasz wiadomość email od kuriera z linkiem do śledzenia paczki.

Towar niezgodny z zamówieniem. Co zrobić?

Jeżeli dotarł do Ciebie produkt niezgodny z zamówieniem jak najszybciej skontaktuj się z nami.

Zadzwoń pod numer +48 817 285 149 lub napisz wiadomość email na adres sklep@coffeecats.pl.

Dział obsługi Klienta szybko udzieli Ci pomocy.

Przesyłka uszkodzona. Co zrobić?

Jeżeli opakowanie zewnętrzne jest widocznie uszkodzone koniecznie poinformuj o tym kuriera przy odbiorze paczki. Spisany zostanie właściwy protokół.

Czy mogę dokonać zwrotu?

Tak. Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Pamiętaj aby odsyłane towary nie były otwarte oraz nie nosiły śladów użytkowania – to warunek pozytywnego rozpatrzenia zwrotu produktów.

Kto ponosi koszt wysłki zwrotnej?

W przypadku zwrotu produktów koszt wysyłki jest po stronie Klienta.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Kiedy otrzymam zwrot środków za zamówienie?

Zwrot płatności otrzymasz w ciągu 14 dni od dnia odebrania przez nas przesyłki zwrotnej.

Pieniądze zostaną zwrócone taką samą metodą jaką wykonana była płatność.

Accordion Tab Title 1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Accordion Tab Title 2
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Accordion Tab Title 3
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

Zobacz również

-10% do pierwszego zamówienia

Kod zniżkowy otrzymasz w wiadomości email po zapisaniu się do newslettera!

Informacja o plikach cookies

Ta strona korzysta z plików cookies, aby lepiej świadczyć usługi. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.